Dagen!

Vilken tuff dag! Jag är heeelt slut då jag inte sovit ALLS i natt! jag var på tjejkväll igår och vi hittade på en massa skit som jag kommer berätta om i ett annat inlägg, men vi fick i alla fall för oss att vi inte skulle sova något alls i natt så vi har varit uppe hela natten så jag kan säga att jag är minst sagt trött!
Eftersom vi fortfarande var vakna kl 7 i morse så hämtade pappa mig innan han körde till jobbet så att jag kom hem och kunde sova en timme eftersom jag ändå hade en del att göra idag.
Jag har alltså sovit en timme och efter det körde jag ut till stallet i totalt ösregn och tog hand om Pee Wee och skynda mig hem för att göra vid mig och åka till Eslöv och träffa finaste Hanna!
Vi har haft det jättemysigt och vi har haft mycket att prata om och bestämma och vi bakade dessutom kladdkaka, haha! Det var i alla fall superkul att få träffa Hanna igen eftersom det var så sjukt längesedan ♥
 
Det kommer ett inlägg lite senare där det står mer om tjejkvällen och även bilder därifrån så håll utkik!
haha söt hanna..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0