Dålig stil..

Jag vet att jag lovade er ett inlägg om vad som hände i torsdags igår men vi var ju på Bakken med alla 9or och när vi kom hem var vi så trötta så att vi somna nästan direkt.
Jag hade i alla fall riktigt roligt i bakken med alla vänner! Där var inte jättemycket karuseller att åka men vi åkte dom roligaste flera gånger och med vårt trams så blir det skit kul ;)
När vi kom hem från Danmark stod vi och snackade ett tag och sen gick jag och Julia hem till mig för att göra vid oss för att åka iväg igen men vi var så trötta så vi somnade direkt när vi satte oss i soffan, haha!
 
Idag åkte jag till stallet och fixade till både Pee Wee och en till ponny som heter Herkules, efter det red jag ett rejält dressyrpass på Pee Wee vliket gick super! Hon har vilat rätt mycket denna veckan och det var kanske bra för hon var väldigt fin och hade mycket energi. Jag hann göra massa rörelser eftersom hon var fin redan från start, men det jag mest koncentrerade mig på var kontakten mellan hand och mun och få henne att lyssna på det minsta lilla man ändrar på något och det fixade vi lätt efter en liten stund!
på sista bilden är det Julia och jag efter vattenkrig i flumride, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0