Sjuk!

Idag fick jag stanna hemma ifrån skolan eftersom jag är jättesjuk! Jag har absolut ingen röst, hostar hela tiden och är superförkyld, jag HATAR att vara sjuk..
 
Idag ska jag i alla fall ligga i solen hela dagen och ta det lugnt fram till i eftermiddag för då ska jag ut till stallet och ta hand om Pee Wee, mår jag bättre ska jag rida dressyr men annars blir det en lång uteritt i skogen, men det lutar dock mot allternativ två.
Senare under dagen har jag två super roliga saker att berätta, en av sakerna är vad jag gjorde igår och en är vad som hände när jag kom hem 00.00 efter balen härom kvällen..GLÖM INTE ATT TITTA IN IGEN
 
Bjuder så länge på två låtar som jag spelar hela tiden just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0