Tjejkväll!

Igår efter träningen åkte jag snabbt hem och duschade och packade väskan för myskväll!
Direkt när vi alla 5 var samlade hos Julia gick vi och badade och Linnea var jättegullig och klickade ett par bilder på oss. Årets första dopp! ;)
Vi badade hur länge som helst och klockan hann bli jättemycket och då skyndade vi oss med att göra våra hemma lagade pizzor och förberedde allt godis till filmerna som vi skulle kolla på senare.
När vi käkat klart började vi kolla på skräckfilm nr 1, då vi skulle kolla på 3 st! Filmerna var inte klara förens på morgonen och vi var superpigga så vi bestämde oss för att vi skulle vara vakna resten av tiden som var kvar innan det var dags att åka hem. När pappa sen hämtade mig mådde jag inte toppen kan jag säga, jag hade huvudvärk, jag var yr och superduper trött! Den bästa lösningen är alltid att sova och det gjorde jag i 1 timme sen var det dags för dag nummer 2. Så för mig är det snart dags att gå och sova! ;)
 
Vi hade en jätterolig kväll/natt som bjöd på måååånga skratt! Tack för en underbar kväll bästa tjejerna! ♥
Louise till vänster, Julia, Linnea och jag. Wilma fotade
Julia, jag och Louise

Louise, jag, Julia och Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0