Glömt datorn!

Hej allihopa! Min kompis lånade min dator på sista lektionen i fredags och råkade sedan få med den hem. Jag tänkte inte alls på att fråga om den heller så denna helgen har jag varit datorfri. Ganska skönt egentligen måste jag erkänna!
 
Igår var det så soligt och varmt så jag låg i solen från kl 11 till kl 2. Herregud så mycket färg jag har fått, har redan fått bikinilinje! Hur nice? På eftermiddagen åkte jag sedan ut till stallet och fixade där samt red Pee Wee. När jag var klar där snabbade jag mig hem och fixade mig själv inför 20-årsfest med några kompisar! Idag är det dock annat som gäller.. Jag har lite småsaker som ska göras och sedan blir det plugg hela dagen! Prov på valborg.. :( Aja snart är jag 17 i alla fall!

Kommentarer
Anonym skriver

hej vad tycker du om rundsydda träns? alltså att allt är rundsytt och att alla spännena är i nacken? tycker du det verkar klumpigt/obekvämt för hästen? :)

Svar: hm som sagt så kan jag inte så mycket om utrusting så därför vet jag inget om det skulle vara obekvämt. Dock faller inte rundsydda träns mig i smaken så det är nog inget jag skulle köpa hem :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-04-27 // 10:09:28
Anonym skriver

du är så fint smal! hur "gör" du för att bli så smal? typ vad äter du och vad äter du inte? tänker du mycket på vad du äter och är nyttig eller något sånt? :)

Svar: tack så mycket! Jag kan göra ett inlägg om det när jag har tid :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-04-27 // 10:10:31
jonna skriver

Vilket gymnasium går du på? Och vilken linje? Är de stressigt? Klarar du av din ponny samtidigt? Hur mycket poäng sökte du in med? :)

Svar: jag går på Katedralskolan i Lund, ekonomiprogrammet med inriktning Juridik. Ja det är super stressigt, men endast för att jag har häst också. Hade jag inte haft det så hade det nog varit lagom mycket med prov och läxor o.s.v. Pee Wee hinns med, dock så får hon vila 3 dagar i rad ibland när jag behöver plugga till prov och så! Jag kommer tyvärr inte ihåg hur mycket poäng jag hade, men om jag kommer ihåg rätt så var max typ 320 (?) och jag hade i alla fall 250 :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-05-01 // 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0