irriterad

Idag har jag bara haft två lektioner i skolan, så skönt! I eftermiddag ska jag lägga mitt fokus på plugg. Jag ska först ut till stallet och fixa där samt rida ut på Pee Wee, men efter det är det bara plugg som gäller! Har egentligen inget att göra denna veckan, men vi har så otroligt mycket inlämningar som ska vara klara veckan efter lovet. Blir såå irriterad när de lägger arbeten som man ska göra UNDER lovet! Det är väl ändå meningen att vi ska ta det lugnt och ladda upp så vi kan ge allt den sista tiden innan sommarlovet?! Jag hade hoppats på att mitt lov bara skulle bestå av träning och tävlingar med Pee Wee, men nu måste jag sitta och skriva uppsatser också.. Kul.. 
påväg hem från skolan idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0