Öresundsspelen dag 3

Meetinget slutade bra trots allt! Idag var Pee Wee superfin på framridningen igen. Hon jobbade på bra och lyssnade fint! Inne på banan sen så hade vi ganska många små och onödiga missar. De två största missarna var att hon stannade i det ena enkla bytet och att det sedan blev fel galopp efter det för att jag jagade på henne. Fel galopp har vi aldrig fått förut, så det var ju synd! Samtidigt så vet jag att det inte kommer att vara en miss som kommer att upprepas framöver. Men överlag tyckte jag faktiskt att det gick bra! Domarna hade oss på 65,6 %, 61,3 % och sedan en på 59,4%. Tråkigt, men jag är ändå nöjd! Totalt blev det 62,1 %. Vi fick bland annat 7,5 på inridningen och sedan en 8 på den sista halten, superkul! Det går framåt och jag känner att vi är på G! 
Det har varit en supermysig helg med trevligt folk, en fin ponny och goa vänner! Tack för det
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0