Pee Wee såld!

Igår åkte vi och lämnade Pee Wee hos hennes nya familj. Pee Wee är alltså såld så denna veckan har hon varit på besiktning och vi packade hennes sista saker i stallet i fredags.. Många frågar hur det känns och då vet jag inte riktigt vad jag ska svara! Jag är såklart otroligt ledsen över att från och med nu vara utan min bästa vän som jag har haft i 9 år. Hon är min första häst och min familj har ägt henne sedan hon var bara 1 år gammal. Hon är mitt allt och hela mitt liv har kretsat kring henne i hela 9 år. Denna fantastiska häst betyder så otroligt mycket för mig och att tänka mig en vardag utan henne är svår.. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och har så många minnen, men nu är det dags att gå vidare för oss båda tyvärr.. MEN samtidigt vet jag att hon kommer ha det såå bra nu också! Hennes nya ägare heter Tilda, en supergullig tjej som rider henne superfint och tar väl hand om henne. Jag vet att Pee Wee kommer bli otroligt älskad av hela familjen och det känns såå bra att det är just Tilda som nu kan kalla Pee Wee för hennes egna häst. De är så söta tillsammans! Jag ser fram emot att se dem utvecklas och jag hoppas på mycket uppdateringar om hur det går och hur mitt lilla hjärta har det! Detta blir såå bra så! ♥
 
Måste passa på att tacka min lilla ponny för dessa år vi haft tillsammans, du är guld värd!♥
 

Kommentarer
Sofia skriver

Vad tråkigt, men skönt att hon kom till en bra familj, det är ju det viktigaste! :)

Ska du fortsätta rida eller ska du lägga ridningen på hyllan? Du är ju riktigt duktig så det är roligt om du fortsätter :)

Svar: Jag har tänkt att jag ska ta en liten paus och bra få ta det lite lugnt. Men dyker det upp någon riktigt fin häst så vet jag inte om jag kan motstå det ;) tack så mycket!
Frida Fransson

Skrivet: 2014-06-08 // 21:48:39
Blogg/Hemsida: http://sofiaharbstfoto.blogg.se
Matilda skriver

Hur stor är Pee Wee? Hur lång är du? :)

Skrivet: 2014-11-02 // 17:19:32
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/matildas%C3%B6derstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0