Dagen

Idag slutade jag 12.30 istället för 15.45 då jag redan gjort de proven som de andra i klassen har nu på eftermiddagen. Imorgon har jag endast 2 lektioner och slutar 11.00 p.g.a samma anledning. Brukar be om att få vara i den första gruppen som gör prov för att sedan kunna lämna det bakom mig istället för att ha det hängandes över mig. Idag tog jag och emelie oss tiden till att köpa varsin dricka på espresso house innan vi skulle ge oss av hemåt. I övrigt idag så har jag inte gjort mycket mer än att powerwalkat och gjort lite styrkeövningar här hemma. Idag ska jag inte ut till Pee Wee heller så jag hade tänkt att jag ska passa på och sätta mig ner med mina läxor och prov och se vad jag kan få gjort. Men det kommer ett inlägg senare med mer om veckans planering för saker och ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0