Design - Är du intresserad av att hjälpa till?

Nu är det så att jag verkligen behöver hjälp med en ny header! Allt annat kan jag fixa själv men jag behöver hjälp med en väldigt lätt och stilren header som innerhåller:
- 2 bilder på mig
- Mitt namn
- Texten "Kontakt: [email protected]
 
För någon som är duktig på sådant så tar det nog 20 minuter att sätta ihop! Hade varit såå tacksam för hjälpen och du får även en länk till fb, twitter, blogg, instagram, you name it! Om du vill alltså.
Om du är intresserad av att att fixa en snabb header till mig så får du mer än gärna kontakta mig på [email protected] för mer information om vad det ska användas till o.s.v.
 

Kommentarer
Anna skriver

Har mejlat dig! :)

Svar: åh vad roligt! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-06-01 // 12:57:01
Blogg/Hemsida: http://www.annajohanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0