Ledig resten av veckan!

Jag har inte glömt er, jag lovar!
 
I helgen var jag, mamma och pappa på meeting med Pee Wee uppe i hermnstorp. Ni har fått lite uppdatering om hur det har gått, men jag har tyvärr inte hunnit skriva något mer om starterna än! Men jag kan säga även nu att det var en riktigt bra helg och att jag kommer berätta mer om tävlingarna imorgon.
Idag hade vi ett stort ekonomiprov i skolan så jag har helt enkelt varit spikad framför mina skolböcker fram tills nu. Men nu är det ändring på det! Vi hade alltså bara en lektion idag vilket innebar att jag hade både sovmorgon och slutade 10.50! Jag och Emelie åkte hem till mig efter skolan och var där ett tag och sedan packade jag mina saker för att sedan åka hem till henne och ha myskväll. Så ikväll är det film och godis som gäller! Resten av denna veckan är jag ledig eftersom vi har d-dag (studiedag) imorgon och sedan är alla lediga tor-fre. Så det blir en riktig långhelg för mig, men ändå har jag lyckats få en del att göra. Men det gillar jag! 
 
I alla fall så tänkte jag bara kika in här och skryta lite om att jag har så mycket ledigt och att jag tillsammans med Emelie firar det med en mysig kväll. Ha det roligt i skolan imorgon ;)
Mitt hjärta ♥

Kommentarer
Silke skriver

jättehärlig blogg du har!!

Svar: tack detsamma! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-05-27 // 21:28:32
Blogg/Hemsida: http://silkez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0