Linnea Henriksson konsert!

Idag har jag bara två lektioner i skolan och börjar därför halv 1, galet skönt! Har dock väldigt mycket i skolan denna veckan så jag ska passa på att försöka göra lite nu på morgonen. Det gällar att planera i minsta detalj just nu och följa det exakt, men jag kommer berätta mer om det imorgon. Tänkte bara titta in på bloggen och berätta att vi var på lundakarnevalen i lördags för att titta på Linnea Henriksson live. Hon är ju bara för bra! I början stod vi längst bak men där såg vi ingenting så vi tryckte oss fram så vi stod i mitten mitt framför henne. Efter den konserten har jag hittat en del nya låtar av henne som jag lyssnar på om och om igen, haha!
Tog lite bilder som blev ganska suddiga men det får ni stå ut med ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0