Lite spännande saker på G!

Igår var jag och min syster på Emporia för att göra några äranden ;) guud vad nervös jag var! Dock är det en hemlis, så ni får inget veta än! hihi. Efter vi varit där så gick vi runt i våra favoritbutiker och det slutade med att jag fick en del saker med mig hem. Jag köpte 2 känningar, en kjol, ett halsband, lite träningskläder och en topp. Väldit nöjd är jag! När vi var klara i affärerna satte vi oss på Vapiano och käkade supergod pasta. Det blev en riktigt mysig dag tillsammans med min syster ♥
 
Idag ska vi fira morfars födelsedag hela dagen, så jag kommer nog inte hinna skriva så mycket mer här. Men jag önskar er alla en riktigt bra dag!

Kommentarer
Header skriver

Kolla din e-post.

Svar: absolut, det ska jag göra! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-05-31 // 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0