Mina presenter!

Min födelsedag igår var jättemysig med släktkalas och väldigt fina presenter! Dock var jag väldigt trött då det var valborg dagen innan. Jag och mina vänner hade prov första lektionen på dagen så efter det gick vi till stadsparken och träffade fler vänner och hade roligt. Vid ca 16.00 åkte jag och Emelie hem till mig i lilla höör och käkade pizza samt sov lite innan det var dags igen, haha ;) Vi åkte först till en liten förfest med góa gänget och sedan åkte vi vidare till den stora festen senare på kvällen. Dock var jag super trött då det varit en lång och rolig dag, så jag kände mig ganska tråkig ;) Men men en superbra valborg och en superbra födelsedag!! ♥
 
Här är lite bilder på mina finingar:
Biljett till Miley Cyrus konsert 4 juni! AAAAAAH
Dösnygga skor från BIANCO. De är så bekväma! Jag kommer leva i dem haha
body scrub och shower creme från The Body Shop.
Smycken från Edblad
Och till sist mina älskade Ray Ban! 
Fick även  pengar och annat smått o gott. SÅ NÖJD OCH GLAD! ♥ Tack för alla gratulationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0