New jeans!

Idag efter skolan åkte jag och mamma till emporia för att köpa lite nya jeans för mina födelsedagspengar. Hade lite planer på andra roliga saker också, men de hade tyvärr inte kommit till butiken ännu.. Blev i alla fall ett par supersnygga långa shorts från HM, vita långa jeans från Hollister och jeansfärgde shorts från Hollister. Längtar tills det blir lite varmare så jag kan använda allt! Här får ni en snabb mobilbild på sakerna:
Får visa er bättre bilder när jag har på mig dem någon gång!
 
Tänkte även visa mina fina presenter jag fick av mina góa kompisar:
Armband från Edblad, body butter och showercreame strawberry. Tack så jättemycket!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0