ÅÅH, längtar efter min design!

ÅÅh, jag kan säga att jag längtar efter min design så sjukt mycket!
Tills allt kan sättas in, få höra vad ni tycker om den och kunna börja blogga PÅ RIKTIGT. Det är sakerna jag längtar alldra mest efter!
Jag har sagt detta innan, jag vill inte göra några "roliga" inlägg nu, utan jag vill göra dom när jag har en snygg design för annars känns det som att ingen orkar läsa liksom.
Julia har bilderna jag ska använda på hennes dator, så jag kommer skicka bildnummerna så att hon i alla fall kan göra headern, sen ska jag skicka ett mail till henne med resten av bilderna som ska användas till andra saker som ni kommer att få se då, så att hon kan sätta igång så fort hon har tid.
Ska även berätta att allt ska sättas in samtidigt så att man ser en stor förändring!

ÅÅÅÅH vad jag längtar! Är så trött på den jag har nu!..

/FridaFransson

Kommentarer
Frida skriver

Annars skulle jag kunna hjälpa dig:)

Skrivet: 2012-04-19 // 08:01:11
Blogg/Hemsida: http://fridaaxelsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0