Dagen!

Idag är det fullt upp!
Först ska jag ut till stallet och mocka och ja allt man gör där ute. Sen ska jag skynda mig och göra vid mig, så igentligen har jag inte tid med att sitta här och uppdatera er! ;)
Sen ska jag och mamma åka iväg så jag kan handla lite nya saker till mig och min ponny! Testa lite kavajer och så, behöver ju en helt ny tävlingsoutfit!
Sen när vi varit där så åker vi snabbt hem, jag hinner kaanske lägga upp bilder på det jag köpt, inte säkert, men jag ska försöka hinna! Efter det ska hela familjen åka iväg till ett par kompisar. Och jag är helt säker på att vi kommer vara där till mitt i natten.. Så blir nog inte mycket mer uppdatering ikväll, men ska göra några nu under dagen, så det är bara till att sätta igång med det!

Vi hörs!

hihi, sötnos!
/FridaFransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0