Dålig uppdatering!

Har varit dålig uppdatering dom två senaste dagarna, men i Tisdag hade jag tjejkväll hemma hos mig där vi kolla på 3 skräckfilmer. Vi smög till sängen halv 5 på natten.. haha kommer berätta mer om det senare.
Dagen efter ville jag och julia inte vara ensamma så då hängde jag med henne hem, kommer berätta mer om det också då jag red en annan häst.

Jag lovar att jag kommer verkligen uppdatera och göra mitt bästa när jag fått min nya design! Min lilla designer har fått designen som jag skrivit upp och beskrivit, men nu ska hon bara få tid till att göra den, för det är inte lite som ska göras.. Och jag vill att allt ska bli klart innan jag börjar med allt "intressant" ;)
Just nu får ni nöja er med att läsa om min vardag nu på påsklovet! hihi

/FridaFransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0