Frida likes!


Tycker dessa schabraken är ursnygga!
Blir faktiskt förvånad över att jag gillar dom, för har hatat att det blivit så mycket blommor och så hit och dit på all utrustning nu innom ridsporten. Har tyckt och tycker på vissa saker att det är fruktansvärt!
Men när jag såg dessa schabraken var det kärlek vid första ögonkastet!!
Min syster kom hem med två schabrak till sig och sin häst, det var detta oranga schabraket och ett annat brunt.
Mina ögon drar sig alltid till brunt och marinblått och turkost när det gäller schabrak och lindor, men denna gången kastade jag mig över detta oranga! aaah!
Grejen om hur jag kan gilla schabraken fastän det är blommönster på är väl för att det är väldigt lite av det mönstret så att det blir ögongodis för mig istället.

mmh, puss på det oranga schabraket!




tummen upp till schabraken scapa!

Vad tycker ni? Hiss/Diss?
/FridaFransson

Kommentarer
Anna skriver

Diss,har aldrig gillat scapa:)

Skrivet: 2012-04-09 // 10:26:11
Blogg/Hemsida: http://annashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0