Har inte bloggat på länge..

.. ja vet.
Men har fullt upp! Försöker fixa allt med designen nu till bloggen och skicka bilder och så, men vi har svårt att hitta en dag där jag kan skicka bilderna.
Har även haft träning 2 dagar i rad nu, och när jag tränar för helena hinner jag aldrig skriva något på kvällen för det blir så sent!
Jag har även fått reda på att vi har två prov på onsdag och fysiken fattar jag typ ingenting av, så jag kan säga att jag ängnar mycket tid till att plugga!
Tiden räcker inte till!!!

Lovar att jag ska bli bättre, efter nästa vecka. ska såklart uppdatera er nu med men hinner inte skriva särskillt långa inlägg. Väntar ju även på designen innan jag verkligen sätter igång! :)

/FridaFransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0