Prao!

Vecka 18-19 är det prao för mig!
Jag och min kompis Julia ska praoa hos Helena, vår tränare. Vi har bestämt och pratat om det hit och dit.
Det som är helt klart nu är att vi ska flytta dit Pee Wee under dessa två veckorna, vilket julia redan gör.
Vi ska trimma hästarna och oss själva så att vi är på topp! Vi ska träna som satan och Helena ska hjälpa oss så vi är på topp när vi återgår till det vanliga igen. Känns riktigt bra!
Jag och Julia har bestämt att vi ska ha med hennes kamera varje dag och fota. Vi ska fota varandra när vi rider, huvudbilder på hästarna och några huvudbilder på oss tillsammans med hästarna.
Vi har även beställt fint väder dessa veckorna så att vi kan rida ute och få otroligt fina bilder! ;)
men.. Det har ju inte börjat så bra, nu snöar det.. Jaja, vi får hoppas att det är borta och att det fina vädret hinner komma, annars är vår plan förstörd! Ingen vill ju ha fotodag när det snöar ute!

aja, jag längtar så sjukt mycket! :D

/FridaFransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0