Vart tar jag vägen?

ja jag kan säga att denna veckan har bestått av att rida och plugga!
Bokstavligen har jag VERKLIGEN PLUGGAT, hela dagarna! Och en sak jag märkt var att det verkligen ger resultat för båda proven har känts jättelätta.
Och min lärare berömde mig 3 gånger undertiden vi gjorde provet faktiskt, för att jag ritade och förklarade jättebra på provet i fysik. (Fysik tycker jag är det svåraste ämnet som finns!!) Så jag är superglad över att jag verkligen ansträngt mig för mina prov denna veckan, och jag har lärt mig nu hur man verkligen pluggar och hur jag ska göra inför alla prov! Ska bli väldigt spännande att få se resultaten.

ialla fall.. nu vet ni vad jag har gjort.
jag har inte hunnit uppdatera bloggen alls, fastän jag är jättetaggad! Men jag väntar fortfarande på min design.. + att det måste pluggas lika mycket nu över helgen då vi har måånga redovisningar faktiskt redan på måndag och ännu fler sen i veckan. Det är jättemycket nu våra lärare trycker in nu när vi ska praoa vecka 18-19.

Tillsammans med mycket plugg nu i helgen ska jag iväg med Pee Wee och tävla imorgon, jag är suuupertaggad och ska verkligen göra mitt bästa! Jag har ju bara några få gånger på mig att kvala till derby!
Det är vår debut regionalt och måste komma över 62 % för att få ett kval.
Men om allt går som tänkt klarar vi det lätt! :)

Säger såhär, det får bli bloggpaus tills designen är klar! :/
/FridaFransson

Kommentarer
Sara skriver

lycka till på tävlingen! :)

Skrivet: 2012-04-21 // 11:51:51
Blogg/Hemsida: http://www.saraaandersson.devote.se
Jenny skriver

Lycka till!:D det går säkert suuper braa!

Skrivet: 2012-04-23 // 20:41:37
Blogg/Hemsida: http://jedressage.blogg.se/
Emily skriver

Var det när du var i dagstorp? Isåfall satt jag inne i sekreteriatet och räknade ihop dina poäng, de vuxna som hade hand om tävlingen inne i sekreteriatet pratade jättemycket om dej och pee wee, hur duktig du var och hur riktigt fin din ponny va och hur bra du lyckats! Tänkte bara säga det, det såg riktigt fint ut!

Skrivet: 2012-05-10 // 13:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0