Let it snow, Let it snow, Let it snooow!

 
SNÖÖÖÖ!
Jag är nog den enda som har längtat efter snön, som håller på med hästar då! Sätt på snösulor och broddar på era hästar säger jag bara.
November är så himla grå och tråkig, hagarna blir så fruktansvärt leriga och man blir typ deprimerad när man vaknar och kollar ut, just därför har jag saknat snön något så otroligt! Det blir vitt och mysigt, det är nog första gången jag säger det.. hehe
Jag hoppas faktiskt att det blir riktigt mycket snö för då ska jag be någon fota mig ridandes på Pee Wee i den underbara snön, har faktiskt aldrig gjort det och det är ju helt galet! I´m just saying, Let it snow, Let it snow, Let it snoooow!
 
två bilder från 2010, jag vill att det ska vara så mycket snö på jullovet som på den översta bilden

Kommentarer
Jessica Wadst skriver

håller med dig, älskar att pulsa i snön med hästarna :D

Svar: riktigt härligt :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-12-03 // 21:53:51
Jessica Wadst skriver

håller med dig, älskar att pulsa i snön med hästarna :D

Svar: eller hur! det är underbart! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-12-03 // 21:54:30
Blogg/Hemsida: http://jessiewadst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0