Today

Idag har jag haft fullt upp! Eftersom jag måste ta bussen nu eftersom det inte går att köra moped längre så kommer jag hem mycket senare och nästa problem blir hur jag ska komma ut till stallet denna veckan då morfar inte är hemma så han kan inte köra mig.. Åh!
Men mamma är ledig måndagar så hon körde mig till stallet idag och då fixade jag i stallet och sen gick jag ut och gick me peewee i 20 min, supermysigt i den underbara snön! :D
Idag fick jag vara snabb i stallet och sen har jag suttit och pluggat hela kvällen och dagen imorgon ser likadan ut..
Men jaja, idag skrev jag ett mobilinlägg men imorgon ska jag skriva något ifrån datan istället och ta en paus från pluggandet en stund. Hörs imorgon!


Kommentarer
:) skriver

hej, har bara en fråga, headern ni har på jfdressage, hur gjorde ni där ? :)

Svar: det var julia som fixade det :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-12-04 // 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0