Veckans planering

 
Tänkte skriva en planering över denna veckan, Pee Wee, prov, läxor o.s.v
Måndag:                     Gå ut och gå med Pee Wee i 20 min, plugga till kemiprov
Tisdag:                       Rida dressyr i ridhuset, plugga till kemiprov
Onsdag:                     Gå ut och gå med Pee Wee i 20 min, spanska läxa
Torsdag:                     Rida lösgörande i ridhuset,  plugga till spanska prov
Fredag:                       Rida ut, -
Lördag:                       Rida dressyr, plugga till spanska prov+ SO
Söndag:                      Träning för Helena, Plugga till spanska prov+ SO
 
Ungefär såhär ser min vecka ut, med mer eller mindre läxor.
Som ni ser så får Pee Wee gå varje dag denna veckan, vi ska komma igång ordentligt nu och hon ska bygga mer muskler och få bort lite mage! Har varit väldigt mycket slarv dom senaste veckorna när det gäller ridning men nu ska jag skärpa mig så att vi kan träna riktigt till 2013!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0