Dagen

Pee Wee har vila nu i två veckor, men hade tänkt att hon skulle röra på sig idag.
Ställde klockan eftersom jag tänkt vara lite aktiv idag, Pee Wee ska röra på sig, Hunden och jag ska ut och springa och sen hade jag tänkt städa min garderob. Så det är väl så dagen ser ut.
Igår lovade jag mycket uppdatering, men faktiskt kom det inte upp ens hälften av alla inlägg jag tänkt..
Det tar så lång tid att beskära alla bilder jag tänkte lägga upp, så jag orkade inte helt enkelt.
Ska se vad jag orkar göra nu.
 
ha de bäst! :D

Kommentarer
Anonym skriver

Du menar nog,ska vila i 2veckor:)))Kul att du är igång igen:))

Svar: ja precis :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-13 // 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0