Dagens ridpass!

Haha, det var längesedan jag skrev det!
Idag var det tänkt att jag skulle rida bommar, men såklaart ska dom ha hoppträning och då får inte vi använda dom, suck. Aja blev ett vanligt dressyrpass på dressyrbanan. Första dressyren på 2,5 veckor! ;)
Gick väl helt okej. Vet inte riktigt vad jag ska säga, för det gick inte dåligt men det gick inte så bra som innan vilan.
Och jag kan ju verkligen inte förvänta mig något men hon har liksom inte orken i benen att hålla igång galoppen när jag samlar, hon liksom travar med bakbenen och galopperar med frambenen. Dethär har vi jobbat mycket med alltid för vi har mycket jobb i galoppen som måste göras, men när både hon och jag vilat så känner man det extra mycket vad som man behöver träna på.
Allt det som helena har sagt känner jag extra mycket nu och jag märker det på ett helt annat sätt!
Dagen idag har varit nyttig för oss båda och jag är såå taggad på att fixa detta, och jag vet att vi klarar det! :D
Hade tänkt skriva ett inlägg om vad vi behöver träna på där jag berättar lite mer så ni förstår. För det är vissa saker vi jobbar med nu och ni har inte fått veta så mycket eftersom jag inte har bloggat.
 
lite bilder från när jag joggar fram Pee Wee, resten får ni imorgon:

Kommentarer
Emma - hästblogg skriver

sv: jag har lagt till dig nu, blev nr 39;) Säg till när du har gjort likadant med mig:)

Svar: har gjort det nu :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-25 // 07:22:48
Blogg/Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0