Falsterbo 2012 med Ida

Hade verkligen en SUPER rolig, trevlig, mysig och härlig dag igår!
Måste verkligen tacka mamma, ida och Jeanette för det! :)
När vi först kom dit gick vi och kollade på 6-åringarna och jag fotade lite, sen gick vi och handlade en massa.
Vi har handlat superfina saker båda två! och jag älskar ALLT jag köpt ♥
När vi handlat ett tag gick vi och köpte Thai Wok och kollade på ponnykuren, och jag fotade såklart. Men eftersom jag har ett sånt litet objektiv så blir det så långt ifrån så jag undrar om man verkligen kan zooma in på dom.
haha, ponnykuren vill nog alla se, för det tog så sjukt lång tid att hitta plats, och såklart sämsta platsen för att fota..
Aja, såg alla fina ekipage i alla fall! :)
Efter det så shoppade vi, och shoppade och shoppade fram tills alla affärer stängdes. HAHA!
Kom hem vid halv 10 igår. hihi
 
Här kommer bilder på vad jag köpte i falsterbo nu i onsdags.
höpåse, som jag inte ska använda som höpåse - SHOCKEMÖHLE
väska - HV POLO
T-Shirt - HV POLO
iphone 3 skal - märke?
Mörkblå T-Shirt - KINGSLAND
gråa ridbyxor - märke?
vit T-Shirt - PIKEUR
Skjorta - HV POLO
 
AAAH, visst e det snyggt! :D

Kommentarer
vendela asplund skriver

åh va snygga!!!

Svar: håller med! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-12 // 12:15:05
Blogg/Hemsida: http://hillaryochfleur.blogg.se
Anna skriver

Höpåsen har jag med;)

Svar: nice! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-15 // 10:30:38
Blogg/Hemsida: http://annashastliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0