Falsterbo 2012

Jag var med mamma i falsterbo igår och shoppade lite. Köpte även lite saker när vi va på derbyt, så tänkte slänga upp lite bilder på sakerna!
 
Åker till Falsterbo på onsdag igen med mamma, Ida och Jeanette. Kommer bli superkul! :D
Har även hört och läst lite överallt att det är många som ska dit just på onsdag, om ni springer på mig får ni gärna hälsa och snacka lite! :) Jag ska bland annat leta efter gråa ridbyxor till min och Pee Wee´s nya outfit som ni ser under denna text. Men jag kan säga att jag säkert kommer köpa andra saker också! Typiskt mig ;)
Strumpor - HV POLO
Swarovski pannband
schabrak - SCHOCKEMÖHLE
lindor - SCHOCKEMÖHLE
jacka - PIKEUR
 
Oh, jag älskar min och Pee Wee´s nya oranga outfit! Det är jätteroligt att vi lyckades hitta alla oranga saker i exakt samma färg, dock syns ju inte det på tex. lindorna. Köpte även lite olika saker till håruppsättningar, men tänkte visa er det i ett eget inlägg senare!
 
Ses på onsdag :)

Kommentarer
Ida Andersson skriver

Wow vad snyggt Frida ! <33
Passar er jätte bra

Svar: tack! :D <33
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-10 // 14:40:26
Jennifer skriver

vad kostade jackan ? :)

Skrivet: 2012-07-10 // 18:44:36
elina skriver

jätte fina saker du hittade, det kommer passa er jätte bra;) ska osså till falsterbo i mon hoppas jag ser dig:)

Svar: vad kul, kom gärna fram och hälsa! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-10 // 21:39:11
isabella skriver

skit snyggt schabrak, vad kosta de? :)

Svar: visst är det snyggt! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-10 // 21:52:09
Anna skriver

köpte oxå schabraket och lindorna^^

Svar: jättesnyggt! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-15 // 10:32:57
Blogg/Hemsida: http://annashastliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0