Favorit märke?

Mitt favoritmärke inom ridsport är utan tvekan HV POLO!
Alla deras saker är så galet snygga, om jag hade haft pengar hade jag kunnat köpa i stort sett allt dom gjort.
Det hade varit en stor dröm att få vara modell i deras katalog eller på deras hemsida eller att dom sponsrar med något, för allt är verkligen riktigt riktigt snyggt! Dom överraskar mig varje gång dom släppt en ny collektion!
Kärlek till hv polos saker!
 
Har ni något favort märke som ni tänker på direkt om någon frågar? :)
Det här är ju bara en liten del av allt snyggt dom gör!
 

Kommentarer
Sandra skriver

Jag har ingen direkt favoritmärke .. Tycker det mesta är snyggt bland både Kingsland, JW och HV polo! Mountain Horse tycker jag att de har sällan något snyggt, men ibland så kan man allt hitta något! :) Så favomärkerna är ju då KL, JW och HV polo :)

Svar: ja, dom har fina saker! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-24 // 11:50:23
Blogg/Hemsida: http://SandraApell.blogg.se
Mimmi skriver

Jag älskar oxå hv polo så snygga saker de har! Har nyss köpt det bruna schabraket som du visar och en rosa tävlingsskjorta. Men annars gillar jag kingsland oxå. Det är fan att alla snygga kläder ska kosta så mkt så man inte kan köpa allt!! :D -.- :)

Svar: haha ja! det är riktigt jobbigt att det ska vara så dyrt! ;)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-24 // 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0