Hööks!

Jag bara älskar JH collectionen som man kan köpa på hööks! Jag älskar även många andra saker som jag mer än gärna hade velat ha i min gaderob!
Räkna ut vad det skulle kosta allt det jag ville ha ifrån hööks katalogen, och det blev ngt på 5000 kr, haha..
Nej men ett par saker ska jag ta och samla lite pengar till.
Blev väldigt överraskad när jag fick katalogen, bra gjort!
Varje kväll innan jag går och lägger mig kollar jag noggrant på produkterna och på modellerna..
Haha, lever med den katalogen! ;)
Vad tycker ni om katalogen? Gillar ni den lika mycket som jag? :)

Kommentarer
ShireElin skriver

Ja jag älskar den! Speciellt JH ridbyxorna!

Svar: håller med! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-01 // 00:35:41
Blogg/Hemsida: http://stalltrion.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0