Idag

som ni vert åkte jag hem till ida igår och kolla på film! supermysigt!
Idag hade vi planerat att hon skulle fota mig och Pee Wee men om man kollar på himlen just nu så ser man att det är helt svart.. haha det är inte meningen att vi ska bli fotade idag ;) Men vi får se! Tar med en väska med olika kläder i. Hade tänkt att vi skulle bada idag men vi får se hur vädret är, om det blir dåligt ska jag nog ta med Pee Wee till skogen och galoppera av henne ordentligt. Vi hörs ikväll!
Ska börja med mer seriös bloggning snart, just nu är det bara snabba inlägg då jag inte har tiden.
 
Måste iväg nu! Här får ni någon bild jag tog lite snabbt i min pikeur jacka!

Kommentarer
Emma - hästblogg skriver

fina bilder:D

Svar: tack! :D
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-02 // 16:56:49
Blogg/Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0