Inget dagens ridpass

När vi kom hem ikväll var jag och min syster för trötta för att rida, så vi gick ut och gick med hästarna i lite mer än en timme. Imorgon blir det nog åhus igen, kan dock säga att jag är helt bränd och har jätteont! haha ;)
Men imorgon hade jag tänkt rida bommar i alla fall och få med pappa så han kan fota, men vi får se, lovar inget!
Ska se om jag kan göra några tidsinställda under dagen för som sagt kommer vi nog åka till åhus, men det är ju inte säkert att jag följer med.
 
I alla fall är jag riiktigt sugen på att ha två fotodagar med någon kompis för jag vill ha NYA bilder!! längesedan jag la upp bilder från dagens ridpass o.s.v
Får se om jag kan hitta någon kompis som är intresserad av det! :)
 
Skönt är det i alla fall att det äntligen är sommar! :D
Kommer nog även fler inlägg i kväll, vi hörs mina vänner!
älskade fina ponny ♥

Kommentarer
Anonym skriver

Jag fotar dig mer än gärna ! <3
Hör av dig på sms eller facebook :D <333

Svar: det får du gärna ida! :D <333
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-23 // 21:22:55
ShireElin skriver

Åhus? Åhus i som ligger typ i blekinge eller kanske nordöstra skåne typ? Vart bor du? För jag bor inte jätte långt ifrån Åhus :P

Svar: nej vi åker bara och badar vid åhus strand. Men jag bor i höör :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-23 // 21:28:45
Blogg/Hemsida: http://stalltrion.wordpress.com
Mathilda skriver

åh, jag hade jättegärna gjort det, fett fotosugen, fast jag bor nog liiite långt bort för det, dessutom har jag fullt upp och så börjar jag jobba om en vecka :(

Svar: okej det var ju synd :(
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-23 // 23:14:15
Blogg/Hemsida: http://mathildadressage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0