ni gör mig glad!

Den senaste veckan när jag loggat in på bloggen har jag haft väldigt mycket kommentarer, och det är jag väldigt glad för! Det gör mig riktigt glad att ni är så engagerade i min blogg! Det visar att ni läser inläggen jag skriver.
Ni ska veta att jag verkligen uppskattar det och att jag hoppas ni fortsätter!
om det fortsätter såhär, så  som tack så ska jag faktiskt försöka fixa en rolig grej åt er! ni får se..
 
Idag ska jag inte rida förens i kväll , eller ja vid kl 6. Jag ska rida bomträning som sagt och jag har lyckats få med pappa till att fota, och kanske filma?! Under dagen ska jag nog bara göra massa inlägg här på bloggen och sen sticka ut lite tidigare till stallet och fixa lite.
Idag ska vi ha våran helt nya outfit somjag köpt ifrån falsterbo och derby! :D Bara längtar tills jag få se den på henne!
 
Ni får ha det så bra undertiden kära läsare!
söt, trött, glad och nybadad ponny på bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0