Svenskt Ponny Derby, Dag 3

Vi hade tagit oss till A-Finalen och det var något vi knappt kunde förstå! Jag och Pee Wee bland alla dom fina ponnysarna!
Det här var vi verkligen inte beredda på, vi hade gjort rörelserna en gång på träning. Det där med att rygga och sen fram i galopp, hade vi gjort en gång. Vi är inte där ännu, vi jobbar på andra saker.
Även min tränare sa att detta bara var träning och en bonus att vi ens kommit till A-Finalen. Inne på banan gjorde vi vårt bästa som vanligt och jag tyckte att det kändes okej för att vara detbut, jag var sjukt glad över att jag kom ihåg programet som jag pluggat in kvällen innan. Men där var ju en del missar i speciellt galoppen då hon inte är tillräckligt ihop ännu så det går i lite övertempo liksom. Men ja, som sagt var jag ändå nöjd!
Resultatet blev 58,6 % vilket jag är nöjd över!
Både jag och Pee Wee gjorde vårt bästa och mer än så kan man inte göra, eller hur? :)
 
Jag Älskar Min Lilla Ponny ♥

Kommentarer
elin skriver

Tack vad snäll du är! Du har himla fina bilder på din blogg måste jag säga! :)

Svar: tack så mycket! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-17 // 18:03:50
Blogg/Hemsida: http://elinjohannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0