Taggar åhus igen!

Kom hem igår kväll från åhus med ida. Ska nog hänga med upp imorgon också och vara med henne där tisdag och onsdag, sen kommer vi hem på onsdag och då packar jag om och åker till åhus med Linnea på torsdagen.
Jag har det så roligt med båda dessa töserna så kommer bli toppen!
Jag älskar att gå runt på beachhandbollen, hade kunnat tänka mig att börja på handboll bara för att spela beachhandbollen denna veckan! ser så roligt ut och alla snackar och känner till alla :)
I ridsporten jobbar man bara tillsammans med sin häst, i handbollen är man ett lag där man måste arbeta tillsammans med massa andra människor. Och jag gillar båda delar!
Tyvärr räcker ju tiden inte till som vanligt..
 
Aja tagga åhus, beachen och snygga killar denna veckan också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0