Tips!

Vi har alltid köpt pannband i storlek ponny till Pee Wee. Men det senaste jag fick i julklapp tyckte jag satt lite för tight.
När jag vann mina prispengar i derbyt gick vi direkt och köpte ett pannband fast i storlek cob.
Jag använde det för första gången igår till min nya outfit och det är såå fint! Pannbandet hänger lite mer och sitter lösare och det är så fint på henne.
Mitt tips är att om man har en tex. c-ponny och ska köpa pannband så köper man i en storlek större, i mitt fall cob. Och om man har en d-ponny så köper man storlek full.
Så att man köper en storlek större än vad man igentligen ska ha. Blir mycket snyggare enligt mig! :)
här är det som jag fick i julklapp. Riktigt snyggt är det! :D

Kommentarer
JennyMagnusson skriver

Tack så hemskt mycket och detsamma du! Vilken otroligt fin ponny du har! Superfint ekipage! :)

Svar: tack så mykcey! :D
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-28 // 01:30:03
Blogg/Hemsida: http://jmdressyr.blogg.se
Emma - hästblogg skriver

snyggt!:D

Svar: jsa visst är det! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-07-29 // 16:59:07
Blogg/Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0