Ändringar!

Det är jättemycket i skolan nu och så har jag Pee Wee att ta hand om också.
Känner att tiden inte riktigt räcker till till bloggen vilket är väldigt synd då jag verkligen vill och tycker det är roligt att blogga!
Min tanke om bloggen nu är att jag ska behålla den, skriva om saker jag känner för, men inte känna pressen att vara tvungen att komma på inlägg att skriva varje dag. För dom inläggen man pressar fram blir så otroligt tråkiga! Och om jag skriver inlägg hela tiden om att jag ska bättra mig så blir det verkligen ingen rolig blogg.
Så, det jag vill säga med detta är att jag kommer använda bloggen lite mindre och på ett annat sätt.

Det jag kommer skriva om här är om tävlingar, träningar, kanske någon outfit, om det händer något speciellt som inte alltid händer i vardagen, även om det är några nya bilder på mig eller på mig och Pee Wee och ja.
Ungefär som en dagbok!
Ni kan ju hålla utkik i alla fall, men det kommer inte bli lika roligt som innan eller så kanske det blir det ;)

Vi hörs så fort jag har bilder eller något annat på G! :)
(detta menas inte med att jag ska sluta blogga!)

/FriidaFransson

Kommentarer
Sara skriver

Din blogg får du inte sluta med nån gång för den är så bra ^^

Skrivet: 2012-03-15 // 21:09:55
Blogg/Hemsida: http://saraamariaas.blogg.se/
Jennifer skriver

Gyd va sööt ponnyyy!:D

Följa varandra på bloglovin?:)

Skrivet: 2012-03-17 // 16:36:11
Blogg/Hemsida: http://jennifersandbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0