Ängen bilderna Del 1

här kommer del 1 av bilderna från ängen.
Tyvärr så är där bara ifran när jag skrittar och travar fram henne. Och när jag travar fram så får hon ha lång hals och jobba nedåt. Mamma var jättesjuk och var tvungen att åka hem, därför blev det inga fler :/ Men tack för bilderna mamma!
Ängen jag rider på är verkligen inte rak, utan det går upp och ner hela tiden! så jag lutar mig fram när det är uppförsbacke och ni ska veta att jag rider lätt heela tiden!



'




Har ni någon favorit bild? Min är den sista galoppbilden :)
/FriidaFransson

Kommentarer
Ida Andersson skriver

Jag gillar bild nr 3 uppifrån.

Hon ser verkligen rund och fin ut ! :)

Skrivet: 2012-03-08 // 22:54:27
Julia Wesén-Ponnydressyr på Elit nivå skriver

fina ni är tillsammans! :D<333

Skrivet: 2012-03-08 // 22:54:41
Blogg/Hemsida: http://juliawesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0