Dagens läsarfråga

Tänkte börja med dagens läsarfråga, när jag har något att fråga!

Jag tycker ni är fantastiska mina läsare! Era kommentarer får en att lysa upp ♥
Men jag känner i mellan åt att det är något som saknas, som ni saknar.
Så, jag vill ni allihop ägnar en liten stund åt mig och er till att svara på min fråga. Och jag ska försöka göra allt ni ber om innom en snar framtid.
Kanske något helt nytt? som ni kom på åt just friidafransson.blogg.se, som jag ska sitta och skriva, kanske göra varje vecka o.s.v

Så min fråga är, Vad tycker ni ska förbättras eller läggas till här på bloggen? Några ideér till kanske bara just friidafransson.blogg.se?

hjälp mig att göra en roligare läsning för er!

/FriidaFransson

Kommentarer
Sara skriver

Din blogg är jättebra och grymt rolig att läsa :) men utseendet på

Bloggen skulle vara kul om det ändrades!

Skrivet: 2012-03-14 // 15:07:16
Blogg/Hemsida: http://saraamariaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0