dagens schema!

Idag har jag verkligen saker att göra! inte många olika men saker som tar låång tid!

* Städa mitt rum (nogrannt!)
* Till stallet, rida, mocka, sätta hö, sätta mat, byta vaten i boxen, byta vatten i hagen.
* Göra läxor och plugga till prov!!! Dom här två sista veckorna innan påsklovet är det så sjukt mycket att göra i skolan! Så jag måste få undan en del!
* Och en sak som inte tar så lång tid som dom andra, blogga ;)

såhär ser min dag ut idag och det är väl bara att sätta igång så att man inte är uppe hela natten! ;)
har gjort 3 tidsinställda under dagen, och sen kommer det mer i kväll när jag är klar med allt!


sötnos!
/Friidafransson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0