Just nu!

Nu sitter jag och kollar runt lite på datan.
Familjen har precis suttit och planerat in tävlingar, min syster rider ju också, så måste ju matcha med hennes tävlingshelger också!
För min del har vi suttit och planerat ända fram till den 26 Juli, eftersom då är derby och dit vill jag kvala i år.
Har räknat ut att jag och Pee Wee har 6 gånger på oss att få två regionala LA:1 över 62 %.
Efter vi fått kvalen är det nog debutera LA:P1 som gäller? Bara lite tankar som går i huvudet just nu!
Vi får ju inte vara för duktiga nu innan derby om jag börjar rida LA:P1, för om jag får två LA:P1 över 64% eller 65% så får jag ju inte rida lilla rundan, men om det går jättebra kanske man får tänka på att kvala till stora.
usch ja, det är mycket tankar hit och dit!

Regionala tävlingar inplanerade:

31/3 Färs Härdas ryttarförening, kaaanske, det bror på om vi hittar någons transport att låna, för min syster ska också tävla då!

15/4  Malmö ridklubb

21/4 Skabersjöortens ryttarförening

29/4 Dagstorpsortens ryttarförening

12/5 Ringsjöortens ryttarförening

3/6 Skromberga ryttarförening

30/6 kågeröds lantliga ryttarförening

Det är ungefär såhär vi tänkt nu!
Jag är så grymt taggad! :D ♥


Varför jag inte skriver om tävlingen igår är för att jag väntar på bilder, men skriver så fort jag fått dom! Och kan säga att jag fått en ny favoritbild :D

/FriidaFransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0