Nu landar vi här!

Hejsan alla bloggläsare!

Nu har jag landat här på en egen blogg. Har hoppat runt på väldigt många bloggar, men nu fasen stannar jag här i ialla fall 1 år! Har sagt det på varje blogg.. Men nu menar jag det!
Nu senast hade jag en blogg med min bästa vän där vi skrev om vårat hästliv, men vi bestämde oss för att skaffa eget. Det är skönt, men tomt!

Ialla fall kommer jag skriva här om mitt liv med min ponny och vad jag tycker och tänker och mitt liv utanför ridsporten! like it or not, but that´s how it will be!
Mer om mig och min ponny kommer ni att få veta i ett enskillt inlägg, men ni kommer lära känna mig rätt fort, om ni inte redan läst någon av dom andra bloggarna där jag skrivit. ;)

Vill även tacka Julia (en av mina bästa vänner, även hon jag hade förra bloggen med) för en fin design!
Här hittar ni henne, http://juliawesen.blogg.se
Här får ni några bilder på mig och julia:

jag till höger julia till vänster

jag till höger, julia till vänster

samma här jag till höger, julia till vänster.

jag till vänster julia till höger ♥

/FriidaFransson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0