Presentation om Pee Wee´s Bo-Gi!

Nu äntligen ska ni få en presentation om min ponny!
Pee Wee´s Bo-Gi f. 04 e. Veronas Bo-Gi, är en superfin, söt och personlig ponny. 
Hon är även min första häst. Har haft henne sedan hon var 1 år gammal. 
Vi har haft framgångar och motgångar, precis som alla andra som håller på med ridsport! Jag har lärt mig himla mycket under den tiden jag har haft ungponny och det kommer jag ha stooor nytta av i framtiden!
Något som också är bra att veta är att jag säger oftast bebis, Pee Wee eller lillehäst till henne, så om jag skriver det här så förstår ni nu vad jag menar ;)
Pee Wee är född 2004 och har fina stora gångarter, hon är fylld med potensial som jag sakta försöker få fram!
Hon är även otroligt söt!! Men kan även vara en riktigt surpuppa, men så är ju dom flesta ston- Det är helt enkelt sånt man får leva med!
Just nu tävlar jag Pee Wee på lokal och rgional nivå, LB:1 LA:1, vårt mål nu 2012 kommer ni få läsa senare. 
Pee Wee har gjort ett stort resultat, det var på 5-årschampionatet år 2009, dock var det inte jag som red henne där, men Pee Wee och denna tjejen kom 2:a av alla 5åringar som var med! Och det är stort.
Sen är det ju massa småtävlingar där vi gjort fina resultat med höga procent och placeringar, sen finns det ju så klart dom tävlingar där det inte funkat så bra.. Men så är det!
Tyvärr är detta sista året med Pee Wee då jag börjar bli förlång nu och är då tvungen att sälja henne! Dagen hon säljs kommer vara hemsk! :( Men detta året ska vi ut och visa oss på tävlingar och ha ett roligt sista år tillsammans! Nästa ryttare som får Pee Wee som häst ska vara otroligt stolt och glad!

Om det är något ni undrar över så är det bara till att fråga! Bara kul om ni frågar och vill veta mer!
så här på denna bloggen kan ni följa mig och min ponny när vi försöker nå alla våra mål!

/FriidaFransson

Kommentarer
lisa skriver

Hon e så söt! :)

Skrivet: 2012-03-06 // 06:43:25
Matilda skriver

Hur stor är Pee Wee? Hur lång är du? :)

Skrivet: 2014-11-02 // 17:18:35
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/matildas%C3%B6derstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0