Presentation om mig!

Ja, som jag berättat så heter jag Frida Fransson, född 97.
Lever i skåne. Jag är i alla fall en glad, aktiv och otroligt envis tjej som älskar att rida, träffa vänner, gå på fest, tävla och fotografera. Jag lägger väldigt mycket tid i stallet med min ponny. tränar, tävlar och ja, hon är mitt liv och det är i stallet med henne jag är i stort sett alltid.
När jag fotograferar fotar jag mest min ponny och andra ekipage, älskar även när folk fotar mig och mig med min ponny. När jag inte är i stallet pluggar jag oftast men när det blir tid över träffar jag vänner och går på jägers (en slags fest). Har alltid väldigt roligt med mina vänner!
På andra bloggar jag haft har jag bara skrivit om mitt hästliv, men här kommer jag skriva mycket om mitt liv utanför ridsporten också då det faktiskt händer grejer där med. Men, det kommer för det mesta att handla om mig och min ponny Pee Wee´s Bo-Gi. (som jag kommer skriva om i ett annat inlägg)
Somsagt så kommer jag skriva vad jag tycker och tänker, kommer även behöva er hjälp och kommer då ställa frågor och så. Mycket av det jag berättat nu kommer ni märka efterhand.

Men ja, det var lite om mig, om ni har några frågor så är det bara att fråga på!


/FriidaFransson

Kommentarer
Anna skriver

Har du några bästa vänner ? <3

Skrivet: 2012-03-05 // 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0