Vårig design! Hjälp till och gör den snygg!

tycker min design är jättetråkig! Den är liksom enkel, inte stilren som jag vill!
Har pratat med min lilla designer och hon har lärt sig lite nytt ;) En bild som man har längst ner i designen, ni har säkert sett det på någons blogg, eftersom väldit många läser dressyrmupparna.se och matildaholmstrom.se så tar jag dom som exempel. om ni går längst ner på deras sida så ser ni vad jag menar!

i alla fall så vill jag ha en ny vårig design! Men kan inte komma på hur den ska se ut eller vilka färger, så det hade varit jätte snällt om ni hade velat berätta lite hur en snygg vårig design ska se ut! vilka slags bilder, vilka färger o.s.v ska även berätta att jag inte ska vara med i headern denna gången!

så, jag vill att ni snälla svarar på lite frågor här nedan!:

Vilka färger kan man ha i en vårig design?
Vilka bilder ska man använda? Soliga, bara huvudbilder, bara ridbilder eller både ridbilder och huvudbilder på mig och Pee Wee tillsammans?
Hur tycker ni att bilden där nere ska se ut om ni nu går in och kollar på dressyrmupparna och matildaholmstrom?
Förslag på hur bloglovinikon ska se ut?
ska headern längst upp (det första man ser) vara rullande bilder eller bara en vanlig snygg header?


/FriidaFransson

Kommentarer
Sara skriver

Kan jag få hjälpa dig med en header?:) är kanske inte proffs men skulle vara kul att få träna lite och se vad du tkr :)

Skrivet: 2012-03-17 // 10:16:20
Blogg/Hemsida: http://saraamariaas.blogg.se/
Jennifer skriver

Sv: följer dig nu! :)

Skrivet: 2012-03-17 // 19:18:42
Blogg/Hemsida: http://jennifersandbergg.blogg.se/
Jenny skriver

färger kan man ha i en vårig design? ljusa härliga som ex ljus blå/vit

Vilka bilder ska man använda? Rid bilder/tävlingsbilder men också bilder ifrån marken! Men din nya favorit bild (den där hon e så fin) måste vara med!

Hur tycker ni att bilden där nere ska se ut om ni nu går in och kollar på dressyrmupparna och matildaholmstrom? Jag tycker det kan vara lite avrudat men inte mycket

Förslag på hur bloglovinikon ska se ut? en dressyr häst

ska headern längst upp (det första man ser) vara rullande bilder eller bara en vanlig snygg header? Vanlig snygg header!:D



Skrivet: 2012-03-17 // 19:47:17
Blogg/Hemsida: http://jedressage.blogg.se/
Lizzie skriver

Jag tycker att du ska ha en vårig färg som en riktig ljusgrön eller ljusgul:) annars vet jag inte riktigt... Tycker nog att du ska ha en bild på dig och Pee we på marken tillsammans:)

Skrivet: 2012-03-17 // 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0