Nuuuu fattar jag!

haha vet ni va? nuuu tror jag att jag fattar hur man laddar upp filmer.. ska testa igen på fredag så vi får se om jag fattat rätt ;)
idag har jag bara gått utt ich gått med Pee Wee en lång runda, hade tänkt jogga henne men det var träningar i rihuset så det gick inte.. När jag kom hem har jag bara suttit och pluggat fram tills nu!
 
Kan passa på och säga att det inte kommer bli någon vidare uppdatering här imorgon då jag kommer vara först i skolan och sen ska jag laga mat till en föräldramiddag så kommer vara på skolan från 8 till 22:00, usch... aja, fast jag är inte ensam, har ju alla kompisar där så det kommer säkert bli awesome! :D
Vi hörs kanske imorgon, annars hörs vi på fredag med ett nytt försök till videoinlägg!

Kommentarer
Sandra skriver

Vad heter du och Julia på instagram? :)

Skrivet: 2012-11-14 // 23:15:32
Blogg/Hemsida: http://ponnylover.blogg.se
Gabbi skriver

Sv: Jag följer dig nu och blev nummer 33 :D Säg gärna till när du följer mig med, kramar!

Skrivet: 2012-11-15 // 20:16:04
Blogg/Hemsida: http://therescue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0