Idag

Godmorgon på er! Har varit tråkig uppdatering denna veckan då jag verkligen inte har haft tid till bloggen!
Rider ju även jasse nu några gånger i veckorna så fort jag hinner.Och den hästen är otrolig, han gör mig så glad! :D
 
Idag:
* Ska snart åka till stallet för att mocka och så och även lägga på täcken.
* Sen ska jag ta det lite lungt under dagen fram tills ungefär kl 1-2 för då ska jag till stallet och rida Pee Wee och göra vid henne inför tävlingen imorgon.
* Efter det kommer min syster till stallet och då ska jag rida jasse idag igen. Jag ska rida lite först och sen ska hon hoppa upp och känna.Kanske kan tvinga på henne kameran! ;)
* Sen bär det av hemmåt och då ska det putsas och fixas med utrusting och sen blir det bara mys!
 
Låter som en bra dag enligt mig! :)

Kommentarer
Lina skriver

kan du inte börja uppdatera så flitigt igen, för jag vill läsa om jasse! och pee wee såklart ;)

Svar: ska bli! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-09-15 // 15:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0