Bättre uppdatering..

efter nästa vecka, kan jag lova er!
Jag har haft så sjukt mycket att göra nu denna veckan och det kommer bli ännu mer att göra nästa vecka!
På måndag har vi nationella i Engelska, på tisdag har vi spanska prov och bild prov + att jag och mina vänner ska till lund för att fira valborg och sen vidare till nästa sak på kvällen, haha! Och sen på onsdagen fyller jag 16 år och då ska vi ha kalas för mig. Efter onsdag blir det nog lite lugnare, jag vet att vi har något mer i skolan, men kan inte komma på vad just nu, och sen på fredag ska jag förbereda tävling och på lördag är det tävlingsdags och jag ska dessutom hinna med att träna för Helena någon dag innan tävlingen också! haha herregud vad jag har att stå i, får lite lätt panik redan nu!
 
Denna veckan har varit awesome fast det har varit mycket att göra, Julia har varit här hemma mycket, vilket är väldigt mysigt! ♥ haha, vi hittar bara på massa skit.. ;)
 
Ska försöka uppdatera er mer men lovar ingen förbättring denna veckan för ni märker själva att jag har en del! Men måste säga att ni är grymma som fortfarande håller er kvar och tittar in!
en bild som julia tog när vi var ute på kvällen i måndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0