Dagen!

Hallå bloggen!
Idag har jag bara haft en mysdag. Först körde jag ut till stallet och fixa lite och sen kom Ronja och då bestämde vi oss för att rida ut. Vi skritta i typ 45-50 min och sen trava och galoppera vi lite på utebanan. Riktigt mysigt, speciellt nu i detta underbara vädret!
Pee Wee kändes vädigt bra, arbetade inte henne alls mycket! Hon fick bara sträcka på halsen och göra lite tempoväxlingar. Nöjd!
 
Denna helgen ska jag nog inte hitta på något speciellt, men som ni vet så har jag ett nationellt prov i veckan nu fram till lovet, så därför ska jag plugga lite hade jag tänkt. Försöka iallafall! ;) För övrigt ska jag rida ett dressyrpass på Pee Wee imorgon och sen på söndag väntar träning för Helena, härligt! :)
Längtar till min födelsedag! 25 dagar kvar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0